Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 9904180, z dnia 2025-05-31

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta i umów handlowych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Kompletowanie dokumentacji do zawierania i realizacji umów oraz aneksów
  • Prowadzenie wewnętrznych uzgodnień projektów umów i monitorowanie postępów
  • Rejestracja zawartych umów w systemach informatycznych
  • Bieżąca współpraca z klientem w trakcie realizacji kontraktów
  • Współpraca z innymi biurami i działami w firmie

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zainteresowanie branżą TSL
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub logistyce

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
  • Pracę w zgranym zespole w renomowanej firmie
  • Zniżki na usługi transportowe i bilety międzynarodowe
  • Grupowe ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wypoczynek rodzinny, preferencyjne pożyczki, dofinansowanie żłobków i przedszkoli)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Global Assistance Polska Sp. z o.o

Konsultant ds. Ubezpieczeń Podróżnych

mazowieckie
Opis stanowiska: Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami Kontakt z klientami i partnerami w...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

śląskie
zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerów linii lotniczych Ryanair udzielanie pomocy pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail udzielanie informacji ogólnych wspieranie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

mazowieckie
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i...
Opublikowano: dzisiaj