Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska:
- Standardowa obsługa klientów,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży,
- Utrzymanie standardów ekspozycji towarów,
- Wystawianie dokumentacji handlowej,
- Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso,
- Zarządzanie reklamacjami,
- Ochrona mienia firmy,
- Współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Min. 1 rok doświadczenia w handlu i obsłudze klienta,
- Umiejętności handlowe,
- Doświadczenie w aktywacji klientów,
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
- Umiejętność pracy zespołowej,
- Łatwość w komunikacji interpersonalnej,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Umowa o pracę na pełen etat,
- System premiowy zależny od wyników sklepu i osiągnięć osobistych,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Prywatna opieka medyczna i dofinansowanie do sportu.
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
mazowieckie
Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi– mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i...
Opublikowano: dzisiaj
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
mazowieckie
Codzienny kontakt z klientami francuskojęzycznymi – mailowy oraz telefoniczny (odpowiadanie na zapytania, udzielanie informacji, doradztwo produktowe). Przygotowywanie ofert handlowych i...
Opublikowano: dzisiaj
Benefit Systems SA
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
mazowieckie
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
Opublikowano: dzisiaj