Ogłoszenie numer: 9643339, z dnia 2025-04-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług,
- Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów,
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (B2),
- Doskonałe umiejętności sprzedażowe,
- Otwartość i swoboda w komunikacji przez e-mail, czat oraz telefon,
- Zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów.
Oferujemy
- Umowę o pracę lub elastyczną umowę zlecenie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Praca zdalna lub w biurze w Lublinie,
- Pakiet benefitów,
- Szkolenia oraz program rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Doradca Klienta – język szwedzki
mazowieckie
Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu (telefon, e-mail, chat). Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów z empatią i profesjonalizmem. Wsparcie techniczne i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Danish
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Norwegian
mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj