Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

dolnośląskie / Wrocław

Ogłoszenie numer: 9643339, z dnia 2025-04-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług,
  • Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów,
  • Wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (B2),
  • Doskonałe umiejętności sprzedażowe,
  • Otwartość i swoboda w komunikacji przez e-mail, czat oraz telefon,
  • Zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów.

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub elastyczną umowę zlecenie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Praca zdalna lub w biurze w Lublinie,
  • Pakiet benefitów,
  • Szkolenia oraz program rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta – język szwedzki

mazowieckie
Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu (telefon, e-mail, chat). Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów z empatią i profesjonalizmem. Wsparcie techniczne i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Danish

mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with Norwegian

mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj