Specjalista ds. Obsługi Klienta i Realizacji Zamówień
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska:
- Efektywna komunikacja z klientami, obsługa pytań i problemów związanych z zamówieniami.
- Weryfikacja i przygotowanie materiałów do druku, pakowanie i kontrola jakości produktów.
- Organizacja materiałów magazynowych, utrzymanie porządku oraz zapewnienie prawidłowego przekazania przesyłek.
- Dokładność, odpowiedzialność, samodzielność i proaktywność w rozwiązywaniu problemów.
- Zdolność do planowania, ustalania priorytetów, odporność i motywacja do nauki.
- Umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej.
Mile Widziane:
- Doświadczenie z programami graficznymi i drukarkami, znajomość procedur reklamacyjnych i obsługi klienta.
Oferujemy:
- Stabilne wynagrodzenie
- Premia uzależniona od ilości zrealizowanych zamówień i oceny jakościowej
- Przygotowane poradniki i instrukcje do każdego zadania
- Możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w procesach, które są podstawą do osiągnięcia sukcesów na rynku krajowym i zagranicznym
Zobacz podobne oferty
Klaromed Sp. z o.o.
Specjalista ds. Projektowania i Ofertowania (branża medyczna)
mazowieckie
Główne zadania: Opracowywanie ofert handlowych i projektów dla klientów Przygotowywanie pomiarów oraz nadzór nad realizacją zamówień Tworzenie wizualizacji i dokumentacji projektowej...
Opublikowano: 2025-08-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego
śląskie
Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych. Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach....
Opublikowano: 2025-08-20
Polcar P.P.H.
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Klienta Eksportowego – rynek francuskojęzyczny
mazowieckie
Zadania Codzienny kontakt i obsługa klientów zagranicznych Rozwijanie relacji z obecnymi odbiorcami i aktywne pozyskiwanie nowych klientów Koordynacja procesu realizacji zamówień – od...
Opublikowano: 2025-07-21