Sekurit Service jest częścią Grupy Saint-Gobain i dystrybutorem szyb samochodowych marki Sekurit na rynku wtórnym, a także produktów pokrewnych. Sekurit Service jest dostępny w 26 krajach świata i sprzedaje ponad 3 miliony sztuk szyb rocznie. Firma świadczy również usługi w zakresie likwidacji szkód w porozumieniu z firmami ubezpieczeniowymi oraz flotami samochodowymi.
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Likwidacji Szkód
Miejsce pracy: Stryków
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- obsługa zgłoszeń likwidacji szkód w zakresie wymiany szyb samochodowych
- telefoniczny kontakt z klientami i partnerami firmy w celu uzgodnienia szczegółów dotyczących realizacji zgłoszeń
- przygotowanie i weryfikacja poprawności dokumentacji
- kontrolowanie przebiegu realizacji zgłoszeń.
NASZE WYMAGANIA:
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- dobra znajomość Microsoft Office (Outlook, Excel, Teams)
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- kultura osobista
- wielozadaniowość i odporność na stres.
OFERTA
- Pakiet socjalny:
- karta Lunch Pass
- grupowe ubezpieczenie na życie (w tym jedno sponsorowane)
- prywatna opieka medyczna
- karta Multisport
- wczasy pod gruszą.
- Dodatki płacowe:
- bonus roczny
- premia świąteczna.
- Dodatkowo:
- szkolenia stanowiskowe oraz rozwijające kompetencje interpersonalne
- zniżki pracownicze
- program poleceń pracowniczych
- możliwość pomagania innym i rozwijania pasji sportowych.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj