Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

pomorskie / Gdańsk

Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/23/0125
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów. Komunikacja mailowa i telefoniczna, zarządzanie bazą danych.Aktualizacja informacji na stronie internetowej, w szczególności list szkoleń, daty szkoleń.Przedstawianie klientom oferty, budowanie dobrych relacji.Pozyskiwanie klientów na szkolenia, doradztwo i usługi marketingowe.Administracja biurowa. dokumentacja związana z pozyskiwaniem dofinansowań, rozliczeń dofinansowań oraz dokumentacja biurowa.Przygotowywanie i archiwizacja umów firmy. Wyszukiwanie dofinansowań na usługi marketingowe, doradcze i szkoleniowe.Śledzenie naborów i programów unijnych.Wyszukiwanie przetargów z zakresu szkoleń oraz obszarów marketingowych. Obsługa asystencka konferencji (rzutnik, flipchart) i tworzenie prezentacji szkoleń.Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa gości firmy. Praca w godzinach: 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wiedza z zakresu obsługi Worda, excela, poczta e-mail. Umiejętność przygotowania dokumentacji, tworzenie prostych prezentacji, znajomość obsługi komputera, skanera, projektora lub rzutnika, umiejętność korzystania z internetu. Dobry kontakt z klientem. Sumienność, pracowitość, punktualność, własna inicjatywa. Mile widziana podstawowa wiedza na temat marketingu.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 490 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Agent Obsługi Pasażerskiej PRM

wielkopolskie
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Techniczny z językiem węgierskim

śląskie
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj