Gdański Urząd Pracy
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/23/0125
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów. Komunikacja mailowa i telefoniczna, zarządzanie bazą danych.Aktualizacja informacji na stronie internetowej, w szczególności list szkoleń, daty szkoleń.Przedstawianie klientom oferty, budowanie dobrych relacji.Pozyskiwanie klientów na szkolenia, doradztwo i usługi marketingowe.Administracja biurowa. dokumentacja związana z pozyskiwaniem dofinansowań, rozliczeń dofinansowań oraz dokumentacja biurowa.Przygotowywanie i archiwizacja umów firmy. Wyszukiwanie dofinansowań na usługi marketingowe, doradcze i szkoleniowe.Śledzenie naborów i programów unijnych.Wyszukiwanie przetargów z zakresu szkoleń oraz obszarów marketingowych. Obsługa asystencka konferencji (rzutnik, flipchart) i tworzenie prezentacji szkoleń.Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa gości firmy. Praca w godzinach: 8-16.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wiedza z zakresu obsługi Worda, excela, poczta e-mail. Umiejętność przygotowania dokumentacji, tworzenie prostych prezentacji, znajomość obsługi komputera, skanera, projektora lub rzutnika, umiejętność korzystania z internetu. Dobry kontakt z klientem. Sumienność, pracowitość, punktualność, własna inicjatywa. Mile widziana podstawowa wiedza na temat marketingu.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Zobacz podobne oferty
DEKRA Praca Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim
małopolskie
Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z...
Opublikowano: dzisiaj
ICH POLAND SP. Z O.O.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
wielkopolskie
Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb) Współpraca z innymi działami w celu...
Opublikowano: dzisiaj
SK Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta....
Opublikowano: dzisiaj