Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

wielkopolskie / Poznań

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Pracownik obsługi klienta

pomorskie
1) Zapoznanie się z polityką firmy,2) Obsługa komputera,3) Obsługa wynajmujących,4) Prezentacja produktów i usług świadczonych przez firmę,5) Budowa trwałych relacji z klientem,6) Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

lubelskie
Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy. Obsługa zwrotów i zgłoszeń...
Opublikowano: wczoraj