Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

wielkopolskie / Poznań

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Współpracy z Przewoźnikami

małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA

Pracownik ds. obsługi klienta

zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj