GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia:
brutto
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Współpracy z Przewoźnikami
małopolskie
Telefoniczny i mailowy kontakt z firmami transportowymi Negocjowanie warunków współpracy Poszukiwanie optymalnych rozwiązań spedycyjnych Utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Professional with Croatian
mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
CYRUS TOURS SPÓŁKA JAWNA
Pracownik ds. obsługi klienta
zachodniopomorskie
Bezpośrednia obsługa klientów na wskazanym miejscu, udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj