Specjalista ds. Obsługi Klienta - firma kurierska

śląskie / Ruda Śląska

Lubisz, gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem od zadań specjalnych?
Zależy Ci na pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne i popołudniowe)?
Potrzebujesz pracy na pół, 3/4, cały etat? - TA OFERTA JEST DLA CIEBIE!
  • szkolenie wdrażające 20.11 - 28.11 godz. 15 -21 (7 dni roboczych)
  • szkolenie wdrażające 27.11 - 05.12 godz. 15 -21 (7 dni roboczych)
  • szkolenie wdrażające 27.11 - 05.12 godz. 8 - 15 (7 dni roboczych)
Specjalista ds. Obsługi Klienta - firma kurierska
Miejsce pracy: Ruda Śląska

Praca Stacjonarna w Rudzie Śląskiej

 

Zostań Specjalistą ds. Obsługi Klienta dla jednej z największych firmy kurierskich w Polsce.

Nie ma znaczenia doświadczenie lub jego brak. Wszystkie niezbędne narzędzia otrzymasz podczas szkolenia wstępnego, a doświadczona kadra pozwoli Ci na szlifowanie umiejętności potrzebnych do pracy z klientem. Dla nas liczą się chęci i motywacja resztę wypracujemy wspólnie!

Na czym polega praca?
  • odbieramy połączenia przychodzące;
  • udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy;
  • rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z dostawą zamówienia oraz ewentualnymi reklamacjami usług kurierskich.
Nasze oczekiwania:
  • dyspozycyjność:
  • od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 22:00
    (system zmianowy: 7-15/8-16/9-17/10-18/11-19/12-20/13-21/14-22);
  • sobota 8:00 - 20:00
    (system zmianowy: 8-16/9-17/10-18/11-19/12-20);
  • niedziela 8:00 - 18:00
    (system zmianowy: 8-16/9-17/10-18);
  • telegeniczność;
  • samodzielność w zakresie wykonywanych obowiązków;
  • znajomość podstawowej obsługi komputera – warunek konieczny.
Dlaczego warto?
  • w naszej firmie nie ma czasu na rutynę;
  • gwarantujemy podstawowe wynagrodzenie + system prowizyjny;
  • organizujemy liczne konkursy, eventy;
  • oferujemy grupowe ubezpieczenie oraz OK System;
  • celebrujemy spektakularne osiągnięcia naszego zespołu;
  • inspirujemy naszych pracowników;
  • wzajemnie dbamy o przyjazne środowisko w miejscu pracy (i poza nią);
  • możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia stacjonarnego w siedzibie firmy około 2-3 miesiące).
DODATKOWO Mile widziane:
  • dodatkowo wynagrodzimy obsługę klientów anglojęzycznych :)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Customer Service Professional with Georgian

mazowieckie
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutsch (Tourismusbranche)

pomorskie
Vollzeit – Büroarbeit in Gdańsk Umzugspaket 8500 Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Standards Erreichen der von den Managern festgelegten...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Support Technician

Location: Budapest, Hungary Relocation package included We are looking for a Customer Support Technician to join our Customer Information Centre in Budapest. You’ll provide first-class support by...
Opublikowano: dzisiaj