Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0288
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon), mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż; zakres obowiązków: obsługa zapytań klientów sklepu internetowego oraz marketplaceów (Allegro, eBay, Amazon) poprzez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami, płatnościami, reklamacjami i zwrotami, współpraca z magazynem oraz działem logistycznym w celu monitorowania realizacji zamówień i dostaw, monitorowanie i zarządzanie opiniami oraz ocenami klientów na marketplaceach, dbanie o wysoką jakość obsługi i budowanie pozytywnego wizerunku marki, wprowadzanie i aktualizacja informacji o produktach w systemach e-commerce, analiza i raportowanie najczęstszych problemów klientów w celu optymalizacji procesów, wsparcie w zakresie prostych działań administracyjnych związanych ze sprzedażą online; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa Internetu
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: obsługa klienta i techniki sprzedaży
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie[Umiejętność 1] : bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem (Allegro, eBay, Amazon)[Inne] : Mile widziana znajomość Streamsoft Prestiż
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gliwice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
4 800 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj