Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)

śląskie / Katowice

Lubisz oglądać i tworzyć spontaniczne i ekscytujące filmiki?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, kto zarządza mediami społecznościowymi i jak działają od środka?
Masz problem podczas scrollowania filmików? Masz teraz okazję wpłynąć na rozwój największej platformy social media!
Specjalista ds. obsługi klienta (e-commerce)
Katowice
Szukamy Ciebie, jeśli:
  • Swój dzień zaczynasz od scrollowania social mediów
  • Pomyślnie ukończyłeś studia
  • Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania
  • Sprawnie i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
  • Jesteś zorientowany na klienta - ważna jest dla Ciebie jego satysfakcja, jesteś cierpliwy i empatyczny
  • Jesteś pozytywnie nastawiony i potrafisz podejmować racjonalne decyzje pod presją
  • Jesteś spokojny i dobrze zorganizowany, a jednocześnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku. Zmiany napędzają Cię do działania.
Co będzie należało do Twoich codziennych obowiązków?
  • Sprawne reagowanie na zgłaszane przez klientów problemy,
  • Sprawdzanie zgłaszanych problemów zgodnie z misją firmy,
  • Upewnianie się, że zapewniamy najlepsze doświadczenia użytkownikom poprzez rozwijanie problemów i opracowywanie rozwiązań,
  • Efektywne zarządzanie swoim czasem z silną zdolnością do wielozadaniowości.
Co możemy zaoferować w zamian?
  • Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach w międzynarodowym środowisku
  • Elastyczne godziny pracy (system zmianowy, od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10 do 22)
  • Umowa o pracę (4400 zł/miesiąc) lub umowa zlecenie (26,19 zł/godz.) + możliwość premii - to zależy od Ciebie!
  • System benefitów.
  • System rozwoju talentów (awanse wewnętrzne)
  • Budowanie wartościowych relacji/kontaktów ze współpracownikami i klientami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

zachodniopomorskie
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych jednego z największych przedsiębiorstw...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i ukraińskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących. Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i social media. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych....
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Coffee Market Expert with Czech or Slovak

lubelskie
Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine...
Opublikowano: dzisiaj