MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149
Miejsce pracy: Żarów
Numer: StPr/25/0453
OBOWIĄZKI:
dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy w Internecie, kontakt telefoniczny z klientem; monitorowanie opinii w serwisach internetowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów i kwestii spornych z klientami, stały kontakt telefoniczny z odbiorcami, prowadzenie statystyk i badań zadowolenia klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: **Obsługa komputera
Wymagania inne:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta; znajomość obsługi komputera;
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opis wynagrodzenia:
Żarów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ prowizja
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Zobacz podobne oferty
LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.
Customer Support Specialist
mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
pomorskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3...
Opublikowano: dzisiaj