Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149

dolnośląskie / Żarów

MONIKA GODLEWSKA HIGHER
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149
Miejsce pracy: Żarów
Numer: StPr/25/0453
OBOWIĄZKI:
dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy w Internecie, kontakt telefoniczny z klientem; monitorowanie opinii w serwisach internetowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów i kwestii spornych z klientami, stały kontakt telefoniczny z odbiorcami, prowadzenie statystyk i badań zadowolenia klientów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: **Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta; znajomość obsługi komputera;

Miejsce pracy:

Żarów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ prowizja

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Customer Support Specialist

mazowieckie
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich...
Opublikowano: dzisiaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

pomorskie
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3...
Opublikowano: dzisiaj