Telefoniczna i mailowa Obsługa Klientów w zakresie produktów marki Volkswagen – oto główny cel stanowiska Specjalisty do spraw kontaktów z klientami w prężnie rozwijającym się dziale Contact Center naszej stacji dealerskiej.
Specjalista ds. obsługi klienta ma nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, poprzez swoje zdolności komunikacyjne zachęcić go do wizyty w salonie, zapoznania się ofertą, a także poprzez zbadanie jego potrzeb, zapewnić obsługę doradcy z odpowiedniego działu w firmie.
Czekamy właśnie na Ciebie - Jeśli nawiązywanie kontaktów biznesowych nie stanowi dla Ciebie trudności.
Nie martw się brakiem wiedzy dotyczącym marki - oferujemy kompleksowy program szkoleń, który wyposaży Cię w wiedzę niezbędną na tym stanowisku.
Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center
Miejsce pracy: Poznań, ul. Wiatraczna 5
Jakie będą obowiązki Kandydata:
- Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat,
- Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów firmy,
- Dbałość o poprawne wprowadzanie danych do systemu,
- Wykonywanie połączeń wychodzących w ramach kampanii sprzedażowych, serwisowych i innych,
- Tworzenie i aktualizacja baz danych,
- Udział w organizowanych szkoleniach,
- Kontakt posprzedażny.
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia w obsłudze klienta lub w telemarketingu/call center,
- Wysokiej kultury osobistej oraz doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
- Nienagannej dykcji,
- Co najmniej dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
- Umiejętności pracy w zespole,
- Doświadczenie w pracy z CRM - będzie dodatkowym atutem,
- Znajomości języka obcego na poziomie min. B1 (najchętniej angielskiego lub niemieckiego) – będzie dodatkowym atutem,
- Posiadania prawa jazdy kategorii B – będzie dodatkowy atutem.
Wybranemu Kandydatowi oferujemy:
- Zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w dobrej atmosferze, w zgranym i doświadczonym zespole,
- Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie wraz z system premiowym uzależnionym od wyników,
- Szkolenie wstępne oraz szkolenia uzupełniające,
- Pracę w firmie, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się wysoką renomą na całym świecie i codziennie dostarczają wielu emocji!
Zobacz podobne oferty
Conrad Electronic Sp. z o.o.
Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów
małopolskie
Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania:...
Opublikowano: 2025-01-08
Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Specjalista ds. obsługi telefonicznej
lubelskie
telefoniczna obsługa klientów - wsparcie klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym Wymagania inne: Mile...
Opublikowano: 2024-12-30
Contact Center Sp. z o.o.
Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa
mazowieckie
Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi. Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna. Elastyczny grafik: infolinia czynna 24/7 – dopasujemy się...
Opublikowano: 2024-12-18