Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa

mazowieckie / Warszawa

Szukasz stałej pracy?

Zależy Ci na elastycznym grafiku?

Zapraszamy do Nas!

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  

 

Grupa Kapitałowa Arteria SA to spółka akcyjna notowana na giełdzie i solidny Partner, oferujący kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu usług contact center, marketingu oraz Wsparcia Sprzedaży.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa
Miejsce pracy: Warszawa

Co oferujemy:
  • umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia,
  • płatne szkolenie wdrożeniowe,
  • elastyczny grafik pracy,
  • pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne,
  • szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
  • wyjścia integracyjne,
  • świetną lokalizację w Warszawie,
  • atrakcyjne zarobki,
  • wyjątkową atmosferę pracy,
  • stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy rozwoju staną przed Tobą otworem - to, jak je wykorzystasz, będzie zależało od Ciebie.
Na co dzień będziesz:
  • pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów w branży tytoniowej,
  • rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom,
  • doradzać swoim Klientom.
  • budować długotrwałe relacje z Klientem,
  • realizować miesięczne plany handlowe,
  • raportować działania przełożonym.
Jeżeli zatem:
  • chcesz się rozwijać zawodowo,
  • wykazujesz duże zaangażowanie,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • jesteś osobą odpowiedzialną,
  • chcesz zdobyć doświadczenie…
  • …to czekamy na Ciebie.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Port Lotniczy Poznań - Ławica Sp. z o.o.

Agent Obsługi Pasażerskiej PRM

wielkopolskie
Zakres obowiązków: Asystowanie pasażerom z ograniczoną mobilnością na różnych etapach podróży (kontrola bezpieczeństwa, kontrola paszportowa, boarding) Wsparcie i udzielanie informacji...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca Techniczny z językiem węgierskim

śląskie
Obsługa zapytań klientów B2C i B2B przez e-mail i telefon Rozwiązywanie reklamacji, pytań dotyczących napraw pogwarancyjnych i problemów technicznych Wyjaśnianie klientom działania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: dzisiaj