Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa

mazowieckie / Warszawa

Szukasz stałej pracy?

 

Zależy Ci na elastycznym grafiku?

 

Zapraszamy do Nas!

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  

 

Grupa Kapitałowa Arteria SA to spółka akcyjna notowana na giełdzie i solidny Partner, oferujący kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu usług contact center, marketingu oraz Wsparcia Sprzedaży.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa
Miejsce pracy: Warszawa

Co oferujemy:
  • umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia,
  • płatne szkolenie wdrożeniowe,
  • elastyczny grafik pracy,
  • pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne,
  • szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
  • wyjścia integracyjne,
  • świetną lokalizację w Warszawie,
  • atrakcyjne zarobki,
  • wyjątkową atmosferę pracy,
  • Stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy rozwoju staną przed Tobą otworem – to, jak je wykorzystasz, będzie zależało od Ciebie,
Na co dzień będziesz:
  • pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów w branży tytoniowej,
  • rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom,
  • doradzać swoim Klientom.
  • budować długotrwałe relacje z Klientem,
  • realizować miesięczne plany handlowe,
  • raportować działania przełożonym.
Jeżeli zatem:
  • chcesz się rozwijać zawodowo,
  • wykazujesz duże zaangażowanie,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • jesteś osobą odpowiedzialną,
  • chcesz zdobyć doświadczenie…
  • …to czekamy na Ciebie.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista obsługi klienta

śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: wczoraj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: wczoraj