Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)
Kraków
Nr ref.: 041X9
Twoje obowiązki:
- Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych
- Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji
- Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny
- Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy
Nasze wymagania:
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność obsługi komputera oraz systemów rezerwacyjnych
- Gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie (oferujemy wsparcie w relokacji)
Co oferujemy?
- Szkolenie wprowadzające
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych kolegów
- 20 dni urlopu w roku
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
śląskie
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
opolskie
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim
warmińsko-mazurskie
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj