Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)

małopolskie / Kraków

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Branża Turystyczna (Polski/Angielski)
Kraków
Nr ref.: 041X9
Twoje obowiązki:
  • Pomoc klientom w zakresie rezerwacji i dostępności usług turystycznych
  • Odpowiadanie na zapytania oraz udzielanie szczegółowych informacji
  • Rozwiązywanie problemów w sposób szybki i profesjonalny
  • Współpraca z partnerami biznesowymi w zakresie ofert i warunków współpracy
Nasze wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi komputera oraz systemów rezerwacyjnych
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w Krakowie (oferujemy wsparcie w relokacji)
Co oferujemy?
  • Szkolenie wprowadzające
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych kolegów
  • 20 dni urlopu w roku
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe premie
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

śląskie
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

opolskie
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

warmińsko-mazurskie
Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj