Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża hotelarska)

mazowieckie / Warszawa

Ogłoszenie numer: 10185692, z dnia 2025-08-23

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (branża hotelarska)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa zapytań dotyczących rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, płatności i zwrotów
  • Rejestrowanie i śledzenie interakcji z klientami w systemach informatycznych
  • Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i czat
  • Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia z naciskiem na satysfakcję klienta
  • Udzielanie spersonalizowanych informacji o usługach

Wymagania

  • Biegła znajomość języka polskiego (poziom C2) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Bardzo dobra obsługa Microsoft Office i innych programów komputerowych
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i zdolność do rozwiązywania problemów
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (7:00–22:00, pon.–niedz.)
  • Status studenta będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie (dla studentów)
  • Elastyczny grafik pracy w pełni zdalnej z terenu Polski
  • Sprzęt niezbędny do wykonywania obowiązków
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover, karta Multisport, programy wellbeingowe
  • Współfinansowanie okularów i wakacji, vouchery okolicznościowe, program poleceń pracowniczych
  • Szkolenia, wsparcie międzynarodowego zespołu i realne możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with French in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Service advisor with Romanian

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally....
Opublikowano: dzisiaj
Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

łódzkie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj