Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCDS poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków?
- odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
- obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
W tej roli idealnie odnajdziesz się, jeżeli:
- jesteś komunikatywny/a,
- cechuje Cię zorientowanie na cel oraz klienta,
- potrafisz budować relacje,
- lubisz pomagać innym.
Jeśli dołączysz do CCIG, zapewnimy Tobie:
- godzinową stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
- profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych,
- możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- praca w pełnym wymiarze godzinowym,
- pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.
Zobacz podobne oferty
English Language Centre "First Decision"
Konsultant ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Opublikowano: 2025-08-24
English Language Centre "First Decision"
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: 2025-08-22