Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)

lubuskie / Zielona Góra

Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCDS poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta (branża energetyczna)
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej,
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
  • obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych,
  • budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
W tej roli idealnie odnajdziesz się, jeżeli:
  • jesteś komunikatywny/a,
  • cechuje Cię zorientowanie na cel oraz klienta,
  • potrafisz budować relacje,
  • lubisz pomagać innym.
Jeśli dołączysz do CCIG, zapewnimy Tobie:
  • godzinową stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
  • profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań - przed przystąpieniem do samodzielnego wykonywania obowiązków przejdziesz przez pakiet wdrożeniowy przygotowany przez naszych Trenerów wewnętrznych,
  • możliwość długofalowej współpracy,
  • możliwość awansu w strukturach firmy - wszyscy nasi specjaliści są pozyskani drogą rekrutacji wewnętrznych,
  • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
  • praca w pełnym wymiarze godzinowym, 
  • pracę w samym centrum miasta - dotrzesz do nas bez problemu komunikacją miejską.
Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco - kliknij Aplikuj, a już za chwilę spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej! Do zobaczenia!
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

English Language Centre "First Decision"

Konsultant ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Opublikowano: wczoraj
English Language Centre "First Decision"

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów...
Opublikowano: 2025-08-24
English Language Centre "First Decision"

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór...
Opublikowano: 2025-08-22