Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych.
- Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Efektywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+/C1).
- Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zorientowanie na pracę zespołową i rozwój osobisty.
- Zrozumienie roli klienta w branży bankowej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju w sektorze finansowym.
- Pakiet benefitów, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
- Rozbudowany system szkoleń.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe korzyści.
- Inicjatywy integracyjne i motywacyjne (np. spotkania Pizza Friday, Fruit Wednesday, karaoke).
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)
mazowieckie
Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z...
Opublikowano: dzisiaj