Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Pierwszoliniowa pomoc klientom w kwestiach finansowych.
- Udoskonalanie jakości serwisu poprzez proaktywne rozwiązywanie problemów.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
- Efektywna współpraca z zespołem.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (B2+/C1).
- Umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów.
- Zorientowanie na pracę zespołową i rozwój osobisty.
- Zrozumienie roli klienta w branży bankowej.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju w sektorze finansowym.
- Pakiet benefitów, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
- Rozbudowany system szkoleń.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe korzyści.
- Inicjatywy integracyjne i motywacyjne (np. spotkania Pizza Friday, Fruit Wednesday, karaoke).
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
śląskie
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Konsultant ds. obsługi klienta linii lotniczych (jęz. niemiecki)
mazowieckie
Odbieranie i obsługa połączeń od pasażerów, zarówno planujących pierwszy lot, jak i doświadczonych podróżników Udzielanie informacji na temat lotów, dostępnych miejsc, taryf i...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Тревел консультант с знанием русского языка
śląskie
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе —...
Opublikowano: wczoraj