Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim

śląskie / Katowice

Ogłoszenie numer: 9804790, z dnia 2025-05-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta Bankowego z j. angielskim i niemieckim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów związane z kartami kredytowymi oraz bankowością online i mobilną.
  • Pomoc w procesach autentykacyjnych, takich jak aktywacja kart, blokady, zarządzanie limitami i aktualizacja danych klientów.
  • Obsługa zapytań klientów, w tym rejestracja reklamacji i inicjacja zwrotów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość angielskiego.
  • Umiejętności komunikacyjne, zdolność do analizowania potrzeb klienta i dostosowywania rozwiązań.
  • Elastyczność, umiejętność utrzymania spokoju i empatia.
  • Mile widziane zdolności sprzedażowe.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym z elastycznym harmonogramem.
  • Programy szkoleniowe i możliwości rozwoju zawodowego.
  • Możliwość pracy zdalnej oraz dodatkowe wynagrodzenie za pracę w godzinach nocnych.
  • Kulturę organizacyjną wspierającą różnorodność i zaangażowanie, programy dbające o dobrostan pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Backoffice supporter z j. niemieckim i angielskim

zachodniopomorskie
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Service Advisor with Czech

śląskie
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem koreańskim

mazowieckie
Być pierwszym punktem kontaktu dla wyjątkowych klientów potrzebujących wsparcia w podróżach – przez telefon lub czat. Pomagać w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze metod...
Opublikowano: dzisiaj