Specjalista ds. Obsługi Klienta Back Office
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Obsługa klientów w trybie Back Office – odpowiadanie na maile i rozwiązywanie zapytań
- Wyjaśnianie niejasności i udzielanie wsparcia zgodnie z procedurami
- Zarządzanie zwrotami środków i dbanie o bezpieczeństwo danych klientów
- Tworzenie profesjonalnych i empatycznych odpowiedzi dla klientów
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego i angielskiego
- Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami
- Szybkość i dokładność w pracy, dobra znajomość obsługi komputera
Mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy Back Office
Oferujemy:
- Szkolenia i rozwój zawodowy
- Prywatną opiekę medyczną
- Pakiety benefitów i ubezpieczenie na życie
- Kartę sportową i dodatkowe atrakcje w pracy
- Program rozwoju talentów i jasne ścieżki kariery
- Program poleceń i przyjazną kulturę pracy
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Specjalista ds. obsługi klienta
opolskie
harm Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
zachodniopomorskie
Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Customer Support Specialist with French in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: wczoraj