Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

lubelskie / Lublin

Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
  • Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
  • Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
  • Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
  • Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
  • Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
  • Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
  • Gotowość do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
  • Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
  • Dostęp do szkoleń online.
  • Bonusy za polecenie nowych pracowników.
  • Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with French in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj
Elis Textile Service Sp. z o.o.

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie
Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od...
Opublikowano: dzisiaj