Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim i angielskim
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
Wymagania:
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
- Akademia CNX z programem mentoringowym.
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!
Zobacz podobne oferty
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracownik ds. obsługi klienta marketingu
mazowieckie
Tworzenie i publikowanie treści w mediach społecznościowych, przygotowywanie ofert cateringowych i eventowych, aktualizacje na stronę internetową (materiały), współpraca z grafikiem, analiza...
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
wielkopolskie
podstawowa obsługa klienta,sprzedaż produktów i usług bankowych w tym: depozytów i kredytówprzyjmowanie i realizacja przelewów bankowych oraz wpłat i wypłat kasowychupinanie i segregacja...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
zachodniopomorskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: wczoraj