Witaj w Spedimex, miejscu gdzie od niemal 30 lat tworzymy rozwiązania dla łańcucha dostaw. Jesteśmy obecni w 13 lokalizacjach w Polsce. Codziennie, ponad 2000 pracowników Spedimex dba o to, aby produkty z naszych magazynów, jak najszybciej trafiły do swoich nowych właścicieli. Każdego dnia dostarczamy przesyłki w niemalże w każdy zakątek Polski i Europy.
Razem tworzymy wyjątkowy zespół #SpedimexTeam. Dołącz do nas i zostań jego częścią!
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Nr ref.: BOK/DSM
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie:
- telefoniczna i osobista obsługa klienta w oparciu o przypisany budżet sprzedażowy bazy obsługiwanych klientów
- przygotowywanie wycen na zapytania w ramach spedycji drobnicowej międzynarodowej
- znajomość i korzystanie z potrzebnych systemów i procedur (narzędzia IT i systemy operacyjne)
- wyszukiwanie inicjatyw usprawniających
- prowadzenie rzetelnej korespondencji (zgodnie ze standardami Spółki)
- tworzenie prezentacji (np. na spotkania z Klientem)
- tworzenie notatek po spotkaniach
- przygotowywanie zestawień na potrzeby Spółki
- raportowanie do Managera Spedycji Międzynarodowej oraz Dyrektora Sprzedaży z realizacji budżetu
Od kandydata oczekujemy:
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- doświadczenia w pracy z dokumentami spedycyjnymi (zlecenia, listy przewozowe) – warunek konieczny
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
- umiejętności obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
- mile widziany staż w firmie logistycznej lub spedycyjnej
- umiejętności obsługi pakietu MS Office, szczególnie programu Excel
- zdolności obsługi programu SPEED – będzie dodatkowym atutem
- umiejętności analityczne
- doskonałej organizacji pracy
- samodzielności w działaniu
Osobie, która zajmie powyższe stanowisko oferujemy:
- chcesz twardo stąpać po ziemi i czuć się bezpiecznie? – my Ci gwarantujemy stabilne zatrudnienie i umowę o pracę
- rozwój zawodowy
- odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach realizacji obowiązków
- sponsorowany pakiet medyczny z dostępem do lekarzy opieki podstawowej i specjalistycznej
- możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia oraz pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej – na nas możesz liczyć!
- miłą atmosferę pracy w sympatycznym zespole #SpedimexTeam!
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj