Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi gracza
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0230
OBOWIĄZKI:
- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiązywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim i tureckim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiązywanie i śledzenie problemów dla Klientów międzynarodowych (kontakt w języku angielskim i tureckim). Współpraca z zespołem projektowym (w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry / aplikacji (w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym.- Miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach i praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00, 14:00-22:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie min. 2 miesiące w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Specjalista obsługi klienta
śląskie
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych
małopolskie
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj