Specjalista ds. obsługi gracza

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi gracza
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0108
OBOWIĄZKI:
- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiązywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim i tajskim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiązywanie i śledzenie problemów dla Klientów międzynarodowych (kontakt w języku angielskim i tajskim). Współpraca z zespołem projektowym (w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry / aplikacji (w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym.- Miejsce wykonywania pracy: Oddział w Katowicach / praca zdalna.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00, 14:00-22:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: tajski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie min. 2 miesiące w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 828 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

MONIKA GODLEWSKA HIGHER

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce - 149

dolnośląskie
dbanie o jak najlepszy wizerunek firmy w Internecie, kontakt telefoniczny z klientem; monitorowanie opinii w serwisach internetowych, wyjaśnianie i rozwiązywanie problemów i kwestii spornych z...
Opublikowano: wczoraj
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych....
Opublikowano: wczoraj
ManpowerGroup

Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

dolnośląskie
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w...
Opublikowano: wczoraj