Specjalista ds. obsługi gracza

śląskie / Katowice

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi gracza
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0108
OBOWIĄZKI:
- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiązywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim i tajskim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiązywanie i śledzenie problemów dla Klientów międzynarodowych (kontakt w języku angielskim i tajskim). Współpraca z zespołem projektowym (w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry / aplikacji (w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym.- Miejsce wykonywania pracy: Oddział w Katowicach / praca zdalna.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00, 14:00-22:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: tajski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie min. 2 miesiące w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 828 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

TTEC

Business Development Representative with Dutch-English

małopolskie
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product...
Opublikowano: dzisiaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

mazowieckie
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

lubelskie
Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych Wprowadzanie danych do systemu Diagnozowanie i rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj