Specjalista ds. Obsługi Biura Serwisu (k/m)

mazowieckie / Warszawa, Mokotów, Sadyba

Abplanalp Sp. z o.o. od ponad 40 lat dostarcza nowoczesne technologie z zakresu obróbki metali dla firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania technologiczne światowych producentów, gwarantujące przewagę konkurencyjną naszym partnerom biznesowym. Wieloletnia obecność na rynkach, współpraca z wiodącymi producentami obrabiarek CNC i maszyn konwencjonalnych, doświadczenie, kompleksowa oferta oraz wsparcie technologiczne, a przede wszystkim skuteczna identyfikacja potrzeb Klienta, stanowią o wyjątkowości naszych produktów i usług.

W związku ciągłym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Biura Serwisu (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Sadyba
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem (przyjmowanie zamówień, udzielanie szczegółowych informacji dotyczących ofert)
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy
  • przygotowywanie ofert na świadczone przez firmę usługi
  • prowadzenie dokumentacji
  • działania pro-sprzedażowe i posprzedażowe
  • prowadzenie dokumentacji (archiwizacja zebranych dokumentów w systemie)
  • ewidencje i rozliczenia inżynierów serwisu
  • wsparcie wewnętrzne
WYMAGANE KWALIFIKACJE
  • doświadczenie w realizacji prac administracyjnych
  • nastawienie na profesjonalną obsługę klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • wykształcenie minimum średnie
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • bardzo dobra znajomość Microsoft 365
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
  • swobodna komunikacja i umiejętność współpracy w zespole
OFERUJEMY
  • Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej (umowa o pracę na cały etat)
  • Pracę hybrydową po okresie próbnym (2 dni zdalnie)
  • Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
  • Dofinansowanie do wypoczynku, zajęć sportowych oraz ubezpieczenie na życie
  • Bezpłatny parking dla pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim

śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.

Młodszy Konsultant Klienta

mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj