Abplanalp Sp. z o.o. od ponad 40 lat dostarcza nowoczesne technologie z zakresu obróbki metali dla firm w Europie Środkowo-Wschodniej. Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania technologiczne światowych producentów, gwarantujące przewagę konkurencyjną naszym partnerom biznesowym. Wieloletnia obecność na rynkach, współpraca z wiodącymi producentami obrabiarek CNC i maszyn konwencjonalnych, doświadczenie, kompleksowa oferta oraz wsparcie technologiczne, a przede wszystkim skuteczna identyfikacja potrzeb Klienta, stanowią o wyjątkowości naszych produktów i usług.
W związku ciągłym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Biura Serwisu (k/m)
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Sadyba
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- telefoniczny i mailowy kontakt z klientem (przyjmowanie zamówień, udzielanie szczegółowych informacji dotyczących ofert)
- aktywna współpraca z innymi działami firmy
- przygotowywanie ofert na świadczone przez firmę usługi
- prowadzenie dokumentacji
- działania pro-sprzedażowe i posprzedażowe
- prowadzenie dokumentacji (archiwizacja zebranych dokumentów w systemie)
- ewidencje i rozliczenia inżynierów serwisu
- wsparcie wewnętrzne
WYMAGANE KWALIFIKACJE
- doświadczenie w realizacji prac administracyjnych
- nastawienie na profesjonalną obsługę klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- wykształcenie minimum średnie
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
- bardzo dobra znajomość Microsoft 365
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej
- swobodna komunikacja i umiejętność współpracy w zespole
OFERUJEMY
- Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej (umowa o pracę na cały etat)
- Pracę hybrydową po okresie próbnym (2 dni zdalnie)
- Prywatną opiekę medyczną po okresie próbnym
- Dofinansowanie do wypoczynku, zajęć sportowych oraz ubezpieczenie na życie
- Bezpłatny parking dla pracowników
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: dzisiaj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: dzisiaj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: dzisiaj