Specjalista ds. korean desk/korean desk repressentative

dolnośląskie / Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. korean desk/korean desk repressentative
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1166
OBOWIĄZKI:
Odpowiadanie na zapytania od klientów koreańskich - przekazywanie zapytań do odpowiedniego działu SPS i dostarczanie odpowiedzi zespołu klientom. Identyfikowanie i rozumienie potrzeb koreańskich klientów, komunikowanie się z członkami zespołu w celu opracowania rozwiązań. Utrzymywanie i zarządzanie relacjami z klientami koreańskimi. Budowanie sieci kontaktów z koreańskimi firmami. Gromadzenie i analizowanie informacji związanych z koreańskimi firmami.Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj. 5 lat, praca w godzinach od 8.00-16.00Miejsce pracy: ul. Świdnicka 36 m. 12, 50-068 Wrocław
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: koreański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: budowanie satysfakcjonujących relacji z klientami
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook)


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie ogólnokształcące umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odporność na stres, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie w wykonywane obowiązkibudowanie satysfakcjonujących relacji z klientamibardzo dobra obsługa MS Office ( szczególnie PowerPoint,Excel, Word, Outlook)umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość jezyka koreańskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Transgourmet Polska

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

śląskie
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj