Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego

dolnośląskie / Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. koordynacji i obsługi klienta niemieckiego
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/1927
OBOWIĄZKI:
•Profesjonalną obsługę klientów i partnerów z rynku niemieckiego – telefonicznie, mailowo i na spotkaniach.•Weryfikację i opiekę nad dokumentacją – umowy, dane klienta i inne formalności będą w Twoich rękach.•Pozyskiwanie nowych zleceń – przygotowywanie ofert i aktywne wsparcie działu sprzedaży.•Opiekę nad aktualnymi kontraktami – przedłużanie, aktualizacja i dbanie o ich przebieg.•Pracę z systemem CRM – aktualizacja danych, kontrola jakości, raportowanie.•Budowanie relacji z klientami – bo wierzymy, że dobra współpraca opiera się na zaufaniu.•Współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy – jesteśmy zespołem i razem budujemy naszą markę.Forma umowy: umowa o prace na czas nieokreślony , praca w godzinach od 8.00-16.00Kontakt z pracodawcą: telefoniczny i elektroniczny Sala E , C
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: bardzo dobry kontakt z klientem


Wymagania inne:

Wykształcenie pomaturalne/ policealne bardzo dobry kontakt z klientem biegła obsługa komputera z obsługą interntu biegła obsługa komputera Microsoft Office znajomosć języka niemieckiego znajomość j. niemieckiego na poziomie B2

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

widziszwszystko sp. z.o.o

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy. Utrzymywanie...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

wielkopolskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with Danish

pomorskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj