Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Zarządu jako:
Specjalista ds. kontaktów z klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2023/147
Będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- opracowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej lub decyzji o odmowie udzielenia informacji publicznej,
- opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
- przyjmowanie zgłoszeń w formie pisemnej, telefonicznej, osobistej lub elektronicznej,
- ewidencję skarg, wniosków, sygnałów, pochwał i zgłoszeń interwencyjnych nadesłanych do Spółki i ich kwalifikację,
- przeprowadzanie wspólnie z merytorycznymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Spółki postepowań wyjaśniających,
- zabezpieczenie danych osobowych i adresowych pasażera/ zgłaszającego w formie przyjętej w Spółce,
- sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu zgłoszeń dla Zarządu, Zarządu Transportu Miejskiego oraz na potrzeby innych instytucji i organów,
- archiwizację wpływających zgłoszeń i wysyłanych odpowiedzi do klientów i ZTM, zgodnie z obowiązującymi w Spółce przepisami,
- opracowywanie projektów rekomendacji w zakresie poprawy obsługi i zmniejszenia liczby zgłoszeń w oparciu o analizy porównawcze, na podstawie konsultacji z kierującymi właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki,
- opracowanie projektów zarządzeń, procedur, wytycznych i poleceń służbowych w zakresie działalności zespołu.
Czeka na Ciebie:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa (przewidywany czas ok. roku),
- praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,
- możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenia wyższego humanistycznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
- przynajmniej 3 lat doświadczenia w obsłudze klienta (w tym skarg i wniosków),
- znajomości ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad techniki prawodawczej,
- umiejętności obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- rzetelności i dokładności w realizacji powierzonych zadań,
- zaangażowania w wykonywane obowiązki,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- gotowości do podjęcia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w celu zastępstwa.
Zobacz podobne oferty
Benefit Systems SA
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta
mazowieckie
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Customer Support Specialist with French in the retail industry
zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix
Ekspert ds. produktów premium w branży beauty
lubelskie
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu...
Opublikowano: dzisiaj