Specjalista ds. kontaktów z klientami

mazowieckie / Warszawa

Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Biura Zarządu jako:

Specjalista ds. kontaktów z klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2023/147
Będziesz odpowiadać za:
  • prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  • opracowywanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej lub decyzji o odmowie udzielenia informacji publicznej,
  • opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  • przyjmowanie zgłoszeń w formie pisemnej, telefonicznej, osobistej lub elektronicznej,
  • ewidencję skarg, wniosków, sygnałów, pochwał i zgłoszeń interwencyjnych nadesłanych do Spółki i ich kwalifikację,
  • przeprowadzanie wspólnie z merytorycznymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Spółki postepowań wyjaśniających,
  • zabezpieczenie danych osobowych i adresowych pasażera/ zgłaszającego w formie przyjętej w  Spółce,
  • sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu zgłoszeń dla Zarządu, Zarządu Transportu Miejskiego oraz na potrzeby innych instytucji i organów,
  • archiwizację wpływających zgłoszeń i wysyłanych odpowiedzi do klientów i ZTM, zgodnie z  obowiązującymi w Spółce przepisami,
  • opracowywanie projektów rekomendacji w zakresie poprawy obsługi i zmniejszenia liczby zgłoszeń w oparciu o analizy porównawcze, na podstawie konsultacji z kierującymi właściwymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki,
  • opracowanie projektów zarządzeń, procedur, wytycznych i poleceń służbowych w zakresie działalności zespołu.
Czeka na Ciebie:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa (przewidywany czas ok. roku),
  • praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,
  • możliwość wykupienia pakietu prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
  • bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
  • możliwość nauki języka angielskiego i niemieckiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
  • podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
  • zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
A od Ciebie oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego humanistycznego, administracyjnego lub ekonomicznego,
  • przynajmniej 3 lat doświadczenia w obsłudze klienta (w tym skarg i wniosków),
  • znajomości ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad techniki prawodawczej,
  • umiejętności obsługi programów z pakietu MS Office na poziomie bardzo dobrym,
  • rzetelności i dokładności w realizacji powierzonych zadań,
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
  • umiejętności organizacji pracy własnej,
  • gotowości do podjęcia zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w celu zastępstwa.
Przesyłając CV tym samym wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym przez Tramwaje Warszawskie sp. z o. o., 01-232 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 20, dla potrzeb niezbędnych dla obecnego procesu rekrutacji.

Zgoda obejmuje przetwarzanie Twoich danych osobowych zawierających się w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym, innych niż te, które zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twoje zdjęcie, zainteresowania).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym Rozporządzeniem RODO) informujemy, że:
  • Administratorem Twoich danych osobowych jest Tramwaje Warszawskie z o. o., 01-232 Warszawa, ul. Siedmiogrodzka 20, dane kontaktowe: tel. 22 534 43 30, adres poczty elektronicznej: tw@tw.waw.pl;
  • W Tramwaje Warszawskie sp. z o. o., wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, dane kontaktowe: tel. 22 526 68 90, adres poczty elektronicznej: abi@tw.waw.pl;
  • Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez administratora w celu rekrutacji pracowników na podstawie art. 6 ust 1 lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego określonego przepisami prawa) Rozporządzenia RODO, a dla danych innych niż wymagane przepisami prawa na podstawie lit. a (zgoda osoby, której dane dotyczą) Rozporządzenia RODO;
  • Administrator nie przewiduje przekazywania danych osobowych innym podmiotom/odbiorcom;
  • Administrator nie przewiduje przekazywania Twoich danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku od daty ich otrzymania chyba, że zgoda na ich przetwarzanie zostanie wcześniej cofnięta;
  • Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne; posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich: sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; zgodę można cofnąć przesyłając informację na adres e-mail: pracatw@tw.waw.pl;
  • Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
  • Masz prawo wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych (Prezes UODO), gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych Ciebie dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia RODO;
  • Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Osobom, które zaprosimy na rozmowę kwalifikacyjną do obiektu administratora na terenie objętym ochroną fizyczną i techniczną (między innymi poprzez stosowanie urządzeń umożliwiających rejestrację obrazu – monitoring wizyjny), przekazujemy dodatkowe informacje o przetwarzaniu ich danych osobowych:
  • Twoje dane osobowe w postaci wizerunku utrwalonego przez system monitoringu wizyjnego oraz dane potrzebne do wydania przepustki uprawniającej do wejścia/ wjazdu na teren chroniony w postaci imienia i nazwiska, miejsca (komórki organizacyjnej) do którego się udajesz oraz czasu przebywania na terenie chronionym, a w przypadku, kiedy wjedziesz pojazdem również danych pojazdu (marka, typ i nr rejestracyjny), przetwarzane będą przez administratora w celu ochrony osób i mienia, na podstawie 6 ust 1 lit. f Rozporządzenia RODO. Prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora stanowi bezpieczeństwo osób i mienia na terenie chronionym.
  • Twoje dane będą przekazywane odbiorcy danych tj. podmiotowi przetwarzającemu, któremu administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w związku ze świadczeniem usług ochrony osób i mienia.
  • Podanie danych potrzebnych do wydania przepustki jest dobrowolne, ale bez tych danych nie będzie możliwe wejście lub wjazd na teren chroniony.
  • Twoje dane osobowe związane z wydaniem przepustki będą przechowywane przez okres 10 lat, a dane rejestrowane przez system monitoringu wizyjnego przez okres 30 dni, chyba że zaistnieje konieczność przetwarzania tych danych w związku z toczącym się postępowaniem – wtedy dane pochodzące z systemu monitoringu wizyjnego będą przetwarzane do zakończenia sprawy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Benefit Systems SA

Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia obsługi klienta

mazowieckie
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta wewnętrznego i sprawia Ci to przyjemność? Szybko przyswajasz wiedzę związaną z obsługą systemów i...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Support Specialist with French in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the French market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Ekspert ds. produktów premium w branży beauty

lubelskie
Premiera nowego produktu do makijażu lub pielęgnacji przyprawia Cię o dreszcze? Luksusowe marki kosmetyczne możesz wymieniać godzinami? Chcesz spędzać każdy dzień pracy na doradzaniu...
Opublikowano: dzisiaj