Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

zachodniopomorskie / Szczecin

Dla naszego Klienta, dealera samochodów,
MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Szczecin
Dlaczego warto zainteresować się tą ofertą?
  • Będziesz miał/a ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego,
  • Będziesz uczestniczył/a w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • Będziesz miał/a ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport,
  • Będziesz mógł/mogła uczestniczyć w wyjściach pracowniczych i imprezach firmowych,
  • Będziesz wynagradzany/a w zależności od osiąganych wyników,
  • Będziesz miał/a możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy?
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących działu serwisu mechanicznego i działu blacharsko lakierniczego,
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów,
  • Negocjacje handlowe,
  • Reprezentowanie firmy jako pierwszy ogień odbioru połączeń i kontaktu z Klientem (nie ma pracy na bazach zimnych),
  • Badanie jakości satysfakcji Klienta.
Czy to ogłoszenie jest dla Ciebie? Tak! Jeśli tylko...
  • Masz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
  • Jesteś zainteresowany/a branżą motoryzacyjną i masz aspiracje na przyszłego Doradcę Serwisu lub Sprzedawcę,
  • Wykazujesz się znajomością programu Excel,
  • Masz spryt handlowy i umiejętności budowania długotrwałych relacji,
  • Posiadasz umiejętności słuchania i prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • Jesteś komunikatywny/a, otwarty/a, masz charyzmę i dobrą dykcję,
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
  • Po analizie CV wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy),
  • Spotkanie rekrutacyjne u przyszłego pracodawcy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Pracownik obsługi klienta

dolnośląskie
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. komunikacji z klientem

lubelskie
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do...
Opublikowano: wczoraj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników...
Opublikowano: wczoraj