Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Specjalista ds. kluczowego klienta
Miejsce pracy: Kłoda
Numer: StPr/23/0031
OBOWIĄZKI:
Obsługa kluczowego klienta w zakresie:- przyjmowania, weryfikacja i przetwarzania zleceń/zamówień (E-Mail, formularz kalkulacyjny, program produkcyjny)- przyjmowanie zgłoszeń, zmian i ich nanoszenie- obsługa dokumentów magazynowych przyjęcia i wydania m.in. w zakresie: sprawdzenie zgodności, zatwierdzanie, wystawianie - współpraca z managerem ds. kluczowego klienta- współpraca z działami produkcji, magazynu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: obsługa komputera - Ms Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kłoda
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Klinicznej
śląskie
Będziesz odpowiadał za budowanie i utrzymywanie relacji z ośrodkami klinicznymi oraz aktywny wkład w pozyskiwanie nowych klientów. Do Twoich zadań należeć będzie negocjowanie kontraktów...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim
pomorskie
Zarządzanie i komunikacja z kluczowymi partnerami klienta, Wsparcie partnerów klienta w obszarze programów motywacyjnych przez e-mail, Rozwiązywanie zapytań i problemów partnerów dotyczących...
Opublikowano: dzisiaj
LEKARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
mazowieckie
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...
Opublikowano: 2025-09-04