Specjalista ds. Handlu i e-commerce - Segment Dystrybucji Materiałów Budowlanych
Biuro operacyjne: Cementownia Chełm, ul. Fabryczna 6
Forma współpracy: Umowa o pracę
Wymagania na stanowisku
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż i wspieranie procesu sprzedaży materiałów budowlanych z oferty Cemex Trading;
- Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów;
- Nawiązywanie i zarządzanie relacjami w celu utrzymania długofalowej współpracy z aktualnymi Klientami oraz rozwój nowego portfolio Klientów;
- Obsługa Platformy sprzedażowej Cemex Trading, aktualizacja danych, inicjowanie działań rozwojowych platformy oraz reagowanie na potrzeby rynku w celu utrzymania i rozwoju wartościowych klientów oraz dostosowanie oferty firmy do sytuacji rynkowej;
- Zarządzanie poziomem należności u obsługiwanych klientów;
- Efektywna współpraca z innymi Zespołami w firmie w celu realizacji założonych wyników finansowych.
Wymagania formalne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – min 1 rok;
- Doświadczenie w sprzedaży B2B;
- Znajomość rynku materiałów budowlanych na podległym terenie działania;
- Mile widziane doświadczenie w e-commerce;
- Wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem;
- Praktyczna znajomość MS Office;
- Mile widziana komunikatywna znajomość j.angielskiego;
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych;
Oczekiwania interpersonalne
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania długofalowych relacji;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej, inicjatywa i aktywność w działaniu;
- Wysoki poziom elastyczności - umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta i szukania rozwiązań spełniających jego oczekiwania;
- Otwartość, bezkonfliktowość.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje sprzedażowe;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”;
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku;
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Siemiatyczach
Specjalista do spraw sprzedaży staż
podlaskie
W/G PROGRAMU STAŻU Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany Uprawnienia: obsługa komputera -...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Specjalista do spraw sprzedaży
wielkopolskie
praca biurowa przy komputrze, obsługa klienta, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, zawieranie umów, przygotowywanie wycen Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:...
Opublikowano: dzisiaj
Konsorcjum Stali S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży
dolnośląskie
Opis stanowiska Sprzedaż produktów hutniczych i usług (zbrojenia, wyroby z blachy zimnowalcowanej i ocynkowanej) Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o relacje z obecnymi klientami...
Opublikowano: dzisiaj