Firma COMEL - dystrybutor aparatury elektrycznej i automatyki przemysłowej, hurtownia elektrotechniczna - jest obecna na rynku od ponad 33 lat. Prowadzimy kwalifikowaną sprzedaż dla klientów profesjonalnych – producentów urządzeń, integratorów automatyki, działów serwisu i utrzymania ruchu. Wspieramy klientów w zakresie doradztwa technicznego, usług inżynierskich, produkcji rozdzielnic. Pracujemy w trzech oddziałach: w Gdańsku, w Gdyni i w Rumi.
Specjalista ds. handlowych – hurtownia elektrotechniczna
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Kochanowskiego 130E
Zakres obowiązków:
- przygotowanie techniczne i handlowe ofert
- sporządzanie zamówień do dostawców
- doradztwo techniczne i udzielanie informacji o oferowanych produktach
- współpraca w zakresie logistyki i obsługi handlowej klientów (przygotowanie i wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, obsługa magazynu: przyjęcie i wydawanie towarów, inwentaryzacja itp.)
Wymagamy:
- wykształcenia kierunkowego (technik) w obszarze elektrotechniki, elektryki, automatyki przemysłowej, mechatroniki
- praktycznej wiedzy w zakresie zastosowań elektrotechniki i automatyki przemysłowej
- zdolności dobrej współpracy w zespole
- umiejętności skutecznej komunikacji z kontrahentami i kolegami
- niezawodności i dokładności w pracy
- mile widziane doświadczenie w branży handlu/dystrybucji elektrotechnicznej
Oferujemy:
- stałe godziny pracy w dni robocze (8:00 - 16:00)
- możliwość uczenia się od doświadczonych kolegów
- bezpośredni kontakt z klientami
- dofinansowanie udziału w zajęciach sportowych
- grupowe ubezpieczenie na życie
- bezpłatny parking dla samochodów pracowników
- dofinansowanie wypoczynku
- bonusy świąteczne
- kawa w biurze
- szkolenia dla pracowników
Zobacz podobne oferty
Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.
Business Development Specialist
mazowieckie
Zakres obowiązków: Inicjowanie, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami poprzez różnorodne kanały komunikacji (e-mail, LinkedIn, wydarzenia branżowe,...
Opublikowano: dzisiaj
AMS Metal Sp. z o.o.
Specjalista do spraw handlu i rozliczeń
śląskie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie kontraktów zakupowych, sprzedażowych oraz nadzór nad ich realizacją Przygotowywanie kompletu dokumentów do dostaw oraz do wysyłki Obsługa procesu zakupu i...
Opublikowano: 2025-06-23
OPTIMO Sp. z o.o.
B2B Sales Specialist
lubelskie
Twoje główne zadania będą obejmować: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych Negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów i obsługa...
Opublikowano: 2025-06-23