Co jeśli możesz mieć realny wpływ na rozwój i reputację dużej firmy?
Cieszy Cię fakt, że możesz „od ręki” pomóc klientowi?
Rozmowa telefoniczna to Twoje ulubione narzędzie pracy?
Jeśli na powyższe pytania Twoja odpowiedź brzmi: TAK to mamy dla Ciebie świetną wiadomość – Twoja wymarzona oferta pracy czeka tu właśnie na Ciebie!
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania?
- rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość
- wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie
- informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą dedykowanych voucherów
Czego od Ciebie potrzebujemy?
- biegłej znajomości języka polskiego
- swobody w użytkowaniu komputera
- pozytywnego nastawienia do pracy i klienta
- gotowości do obsługi połączeń telefonicznych z uśmiechem
Co damy Ci w zamian?
- elastyczne zatrudnienie na umowę zlecenie (minimum 120 godzin miesięcznie)
- dogodne godziny pracy zmianowej (od poniedziałku do piątku 09:00-20:00, w wybrane soboty 11:00-17:00)
- kompleksowe szkolenie wprowadzające, za udział w którym otrzymasz wypłatę
- gwarantowaną stawkę godzinową + bonus do 1500 PLN
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina, w którym możesz być w pełni sobą
- możliwość pracy z Twoimi przyjaciółmi – za polecenie których dodatkowo zapłacimy Ci 2000 PLN (za osobę)!
Jeszcze nie wiesz czy pasujesz? Zaaplikuj i pozwól nam pomóc Tobie w podjęciu decyzji!
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki
podkarpackie
specjalista ds. obsługi klienta- modelowania sylwetki Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Technical Product Advisor with Polish
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix
Technical Product Advisor with Italian
śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: wczoraj