Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży

pomorskie / Gdańsk

Gdański Urząd Pracy
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/23/2075
OBOWIĄZKI:
Wizyty u odbiorców i dostawców. Pozyskiwanie nowych klientów i rynków sprzedaży. Zarządzanie informacjami dotyczącymi rozlewni w przestrzeni www. Przygotowanie materiałów promocyjnych. Przygotowanie zestawień i i raportów obliczeniowych. Prowadzenie dokumentacji biura rozlewni gazu Propan-Butan. Prowadzenie dokumentacji skarbowo-celnej. Przydzielanie i rozliczanie zadań wśród pozostałych członków zespołu. Organizacja pracy biura. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 6:30-14:30 i 11-19.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: handel, zarządzanie, ekonomia.
Uprawnienia: prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B


Wymagania inne:

umiejętność organizacji czasu pracy, skuteczna komunikacja z zespołem i klientami, umiejętności analityczne i organizacyjne, dobra znajomość pakietów biurowych (MS Office i Ew. Open Office - głównie arkusze klkulacyjne i edytory tekstu) i narzędzi internetowych (przeglądarki, klienci poczty, portale społecznościowe).

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Sprzedaży B2B

mazowieckie
Kierowanie bezpośrednimi kontaktami z klientem B2B. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych i zajmowanie się...
Opublikowano: dzisiaj
Medicover sp. z o.o.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami...
Opublikowano: wczoraj
Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia zespołu

pomorskie
wsparcie zespołów w kontaktach z klientem wewnętrznym, aktualizacje CRM, dokumentacja, zarządzanie danymi głównymi, współpraca z IT i innymi działami w celu usprawnienia systemów, tworzenie...
Opublikowano: wczoraj