Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Numer: StPr/24/4623
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie i import nowych części zamiennych w celu zapewnienia terminowych dostaw części zamiennych do obsługi posprzedażowej Serwisu, prognowzowanie i analiza zużycia części zamiennych w Europie, dystrybucja, alokacja oraz zarządzanie podażą i popytem na części zamienne w regionie, odpowiedzialność za wdrożenie polityki posprzedażowej produktów i strategii dostaw części zamiennych w Europie oraz za biznes części zamiennych w Europie, zarządzanie i optymalizacja wskaźników operacyjnych dotyczących części zamiennych w Europie oraz formułowanie rozwiązań dla brakującychczęści w zleceniach roboczych, kontrola dostaw części zamiennych w Europie, kontrola zwrotów wadliwych części zamiennych, liczenie zapasów i zarządzanie kontami, obliczanie i kontrola wydatków związanych z częściami zamiennymi ponoszonych przez europejskich dostawców usług.Oferta pracy tymczasowej 18 miesięcy. pełny etat w godz. 9:00-17:00Praca hybrydowa - okazjonalna praca zdalna w miejscu zamieszkania, a częściowo pod adresem ul. Magazynowa 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie tytuł licencjata lub wyższy, 4 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej produktów smart, ponad 3 lata doświadczenia w zarządzaniu częściami zamiennymi za granicą, rozumienie i opanowanie logiki zarządzania posprzedażowymi częściami zamiennymi, umiejętność zarządzania projektami, koordynacja w zarządzaniu projektami, umiejętności wszechstronnej analizy, koordynowania i rozwiązywania problemów, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Bielany Wrocławskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Unidevelopment S.A

Specjalista ds. Obsługi Klienta

mazowieckie
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

mazowieckie
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zachęcanie do korzystania z usług subskrypcyjnych marki; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

śląskie
Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy....
Opublikowano: dzisiaj