Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Numer: StPr/24/4623
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie i import nowych części zamiennych w celu zapewnienia terminowych dostaw części zamiennych do obsługi posprzedażowej Serwisu, prognowzowanie i analiza zużycia części zamiennych w Europie, dystrybucja, alokacja oraz zarządzanie podażą i popytem na części zamienne w regionie, odpowiedzialność za wdrożenie polityki posprzedażowej produktów i strategii dostaw części zamiennych w Europie oraz za biznes części zamiennych w Europie, zarządzanie i optymalizacja wskaźników operacyjnych dotyczących części zamiennych w Europie oraz formułowanie rozwiązań dla brakującychczęści w zleceniach roboczych, kontrola dostaw części zamiennych w Europie, kontrola zwrotów wadliwych części zamiennych, liczenie zapasów i zarządzanie kontami, obliczanie i kontrola wydatków związanych z częściami zamiennymi ponoszonych przez europejskich dostawców usług.Oferta pracy tymczasowej 18 miesięcy. pełny etat w godz. 9:00-17:00Praca hybrydowa - okazjonalna praca zdalna w miejscu zamieszkania, a częściowo pod adresem ul. Magazynowa 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie tytuł licencjata lub wyższy, 4 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej produktów smart, ponad 3 lata doświadczenia w zarządzaniu częściami zamiennymi za granicą, rozumienie i opanowanie logiki zarządzania posprzedażowymi częściami zamiennymi, umiejętność zarządzania projektami, koordynacja w zarządzaniu projektami, umiejętności wszechstronnej analizy, koordynowania i rozwiązywania problemów, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Bielany Wrocławskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Customer Support Specialist with Danish in the retail industry

zachodniopomorskie
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Specialist with Czech and Slovak

mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj
Roca Polska

Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

zachodniopomorskie
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji...
Opublikowano: dzisiaj