Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej

dolnośląskie / Bielany Wrocławskie

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Numer: StPr/24/4623
OBOWIĄZKI:
Przygotowanie i import nowych części zamiennych w celu zapewnienia terminowych dostaw części zamiennych do obsługi posprzedażowej Serwisu, prognowzowanie i analiza zużycia części zamiennych w Europie, dystrybucja, alokacja oraz zarządzanie podażą i popytem na części zamienne w regionie, odpowiedzialność za wdrożenie polityki posprzedażowej produktów i strategii dostaw części zamiennych w Europie oraz za biznes części zamiennych w Europie, zarządzanie i optymalizacja wskaźników operacyjnych dotyczących części zamiennych w Europie oraz formułowanie rozwiązań dla brakującychczęści w zleceniach roboczych, kontrola dostaw części zamiennych w Europie, kontrola zwrotów wadliwych części zamiennych, liczenie zapasów i zarządzanie kontami, obliczanie i kontrola wydatków związanych z częściami zamiennymi ponoszonych przez europejskich dostawców usług.Oferta pracy tymczasowej 18 miesięcy. pełny etat w godz. 9:00-17:00Praca hybrydowa - okazjonalna praca zdalna w miejscu zamieszkania, a częściowo pod adresem ul. Magazynowa 6, 55-040 Bielany Wrocławskie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie tytuł licencjata lub wyższy, 4 lata doświadczenia w obsłudze posprzedażowej produktów smart, ponad 3 lata doświadczenia w zarządzaniu częściami zamiennymi za granicą, rozumienie i opanowanie logiki zarządzania posprzedażowymi częściami zamiennymi, umiejętność zarządzania projektami, koordynacja w zarządzaniu projektami, umiejętności wszechstronnej analizy, koordynowania i rozwiązywania problemów, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Bielany Wrocławskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

mazowieckie
Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami Aktualizacja...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions,...
Opublikowano: dzisiaj