Specjalista do spraw obsługi klienta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/3217
OBOWIĄZKI:
wg. programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: otwartośc na naukę
Uprawnienia: pozytywne nastawienie
Uprawnienia: dbałość o szczegóły
Uprawnienia: orientacja na osiąganie celów


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Concentrix

Technical Product Advisor with Hungarian

śląskie
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and...
Opublikowano: dzisiaj
Diabetyk24 Sp. z o.o.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich...
Opublikowano: dzisiaj
JUAN Sp. z o.o.

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

dolnośląskie
Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych oraz korespondencja z klientami. Prowadzenie i obsługa procesów sprzedażowych. Analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie możliwości rozwoju...
Opublikowano: dzisiaj