Specjalista do spraw obsługi klienta k/m

mazowieckie / Warszawa

MADIK Magdalena Koziej
Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Miejsce pracy: Warszawa
Numer: StPr/25/05933
OBOWIĄZKI:
- obsługa klienta,- wykładanie towaru,- dbałość o wygląd, ład w ciągu dnia, - sprzątanie stanowiska pracy (druga zmiana).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagania: otwartość, komunkatywna znajomość języka polskiego.Nieregularne godziny pracy: w godzinach 8.30-20.00 (sklep czynny w godzinach 9:00-19:00).Zgłoszenia: tel. 888 883 090.

Miejsce pracy:

Warszawa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 32,00 PLN


Opis wynagrodzenia:

Stawka: 32 zł/h brutto + premia od utargu po przekroczeniu minimum

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista Wsparcia Klienta z Językiem Duńskim

zachodniopomorskie
Zapewnienie wsparcia klientom pisemnego dla rynku duńskiego. Rozwiązywanie problemów klienta przez analizę interakcji i używanie narzędzi wewnętrznych. Procesowanie zwrotów i adresowanie...
Opublikowano: dzisiaj
GRUPA PZU

Specjalista Obsługi Klienta

łódzkie
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in....
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: wczoraj