Ogłoszenie numer: 9747694, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista do spraw kontaktu z klientem
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty).
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów.
- Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów.
- Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie, biegłość w języku polskim (C1) i angielskim (B2).
- Znajomość nowych technologii, doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętności obsługi komputera, w tym MS Office.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat.
- Pracę w nowoczesnym środowisku.
- Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie, szkolenia językowe).
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Concentrix
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
śląskie
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie...
Opublikowano: wczoraj
AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
mazowieckie
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
Opublikowano: wczoraj
GFL sp. z o. o.
Młodszy Konsultant Klienta
mazowieckie
ZADANIA Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów Współpraca z innymi działami Obsługa narzędzi TMS, WMS WYMAGANIA...
Opublikowano: wczoraj