Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista do spraw kluczowych klientów
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/3815
OBOWIĄZKI:
Uczestnictwo w organizacji wystaw, gotowość do długich wyjazdów (delegacje służbowe), komunikacja z klientami, sporządzanie raportów po pracy; znajomość języków obcych wymagana w celu porozumiewania się z klientami i kontrahentami z zagranicy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Uprawnienia: biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
Wymagania inne:
Dobre zdolnosci interpersonalne oraz komunikacyine
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów i Rozwoju Eksportu
mazowieckie
Prowadzenie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami zagranicznymi, Aktywne działania w zakresie pozyskiwania nowych partnerów biznesowych na rynkach europejskich, Osobiste prezentacje,...
Opublikowano: wczoraj
LEKARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
mazowieckie
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...
Opublikowano: 2025-08-24
Concentrix
Customer advisor with Danish or Norwegian
mazowieckie
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming...
Opublikowano: 2025-08-22