Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania
- Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi
- Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową
- Współpraca z działem BHP klienta
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem odzieży w serwisie
Oczekujemy
- Prawa jazdy kat. B
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
- Pozytywnego nastawienia
- Kultury osobistej
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie która jest od 25 lat na rynku,
- Pracę w wymiarze ok 16godz/ tygodniowo (poniedziałek i czwartek)
Zobacz podobne oferty
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim
śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.
Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta
mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj