Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

podkarpackie / Rzeszów

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

 

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

 

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Rzeszów
Zadania
  • Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi
  • Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową
  • Współpraca z działem BHP klienta
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem odzieży w serwisie
Oczekujemy
  • Prawa jazdy kat. B
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
  • Pozytywnego nastawienia
  • Kultury osobistej
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie która jest od 25 lat na rynku, 
  • Pracę w wymiarze ok 16godz/ tygodniowo (poniedziałek i czwartek)
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

zachodniopomorskie
Udzielanie wsparcia dla klientów francuskojęzycznych poprzez email. Rozwiązywanie problemów klientów na podstawie analizy interakcji i narzędzi wewnętrznych. Przygotowywanie manulanych...
Opublikowano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl

Doradca ds. Obsługi Klienta z językiem rumuńskim

śląskie
Co będizesz robić? Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat. Przestrzegać ustalonych...
Opublikowano: dzisiaj
SP EUROPE Sp. z o.о.

Specjalista ds. logistycznej obsługi klienta

mazowieckie
Bieżące raportowanie wyników pracy i przygotowywanie prognoz; Współpraca z działami operacyjnymi w celu wdrożenia nowych projektów zgodnie z wymaganiami klienta; Kontrola spłaty...
Opublikowano: dzisiaj