Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

wielkopolskie / Kalisz

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kalisz
Zadania
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów,
  • Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań,
  • Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji,
  • Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,
  • Informowanie Klienta o nowych rozwiązaniach, usługach, możliwościach technicznych,
  • Zapewnienie wsparcia we współpracy z klientem dla współpracowników,
  • Prawidłowe prowadzenie ewidencji elektronicznej.
Oczekujemy
  • Pozytywnego nastawienia,
  • Zaangażowania,
  • Sprawności manualnej,
  • Doświadczenie w obsłudze systemu produkcyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Pracę w wymiarze 78godz/msc, 4 dni w tygodniu (poniedziałek, wtorek, piątek, sobota),
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
  • Szkolenia wdrożeniowe,
  • Dobrze wyposażone zaplecze socjalne i nowoczesne warunki pracy.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

zachodniopomorskie
Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów drogą mailową – bez presji rozmów telefonicznych, Rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących płatności, danych osobowych i innych spraw technicznych,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Customer Advisor with Korean

mazowieckie
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options,...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Specjalista ds. Obsługi Klienta – język niemiecki

wielkopolskie
Twoje zadania: Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, chat oraz e-mail, z dbałością o pozytywne relacje. Szczegółowa dokumentacja kontaktów w systemie CRM, zapewniająca płynność i...
Opublikowano: dzisiaj