Senior client experience specialist (starszy specjalista ds. obsługi klienta)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Senior client experience specialist (starszy specjalista ds. obsługi klienta)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6252
OBOWIĄZKI:
Wspieranie zespołu ds. obsługi klienta hiszpańsko- i niemieckojęzycznego w zarządzaniu relacjami z klientami. Współtworzenie standardów obsługi klienta, zajmowanie się złożonymi problemami. Praca nad projektami standaryzacji odpowiedzi poprzez tworzenie szablonów. Wspieranie działu CX i innych zespołów wewnętrznych poprzez pracę nad rozwojem, wdrażaniem i zarządzaniem polityką i procedurami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office


Wymagania inne:

znajomość obsługi Zendesk, 3CX, Genesys Cloud, Salesforce Service Cloud, Lucidcharts, MT4/MT5

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 10 558,34 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
Synevo Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach...
Opublikowano: dzisiaj