Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0488
OBOWIĄZKI:
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

FUNDACJA AKADEMII NAUKI BAZA

Specjalista ds. obsługi klienta

kujawsko-pomorskie
Wsparcie administracyjne działań firmy - praca w sekretariacie Prowadzenie i aktualizacja treści na stronie internetowej firmy Tworzenie i publikowanie treści na profilach firmy w mediach...
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim

Pracownik ds. obsługi klienta

łódzkie
pomoc przy tworzeniu ofert handlowychpomoc przy wystawianiu dokumentów sprzedażowychpomoc przy obsłudze klientów B2B Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne...
Opublikowano: wczoraj
G&G Auto Rzeszów Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta – salon motoryzacyjny

podkarpackie
Twoje codzienne zadania: Bezpośrednia obsługa klientów odwiedzających salon Udzielanie informacji, koordynowanie wizyt, przekierowywanie połączeń Wsparcie klientów w korzystaniu z dodatkowych...
Opublikowano: wczoraj