Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0488
OBOWIĄZKI:
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Zobacz podobne oferty
Lava Group S.C
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
mazowieckie
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
mazowieckie
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and...
Opublikowano: dzisiaj
Nowy Styl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
podkarpackie
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu...
Opublikowano: dzisiaj