Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0488
OBOWIĄZKI:
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

wielkopolskie
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów....
Opublikowano: wczoraj
Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Pracownik obsługi klienta

pomorskie
1) Zapoznanie się z polityką firmy,2) Obsługa komputera,3) Obsługa wynajmujących,4) Prezentacja produktów i usług świadczonych przez firmę,5) Budowa trwałych relacji z klientem,6) Obsługa...
Opublikowano: wczoraj
Concentrix

Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office

lubelskie
Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości. Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy. Obsługa zwrotów i zgłoszeń...
Opublikowano: wczoraj