Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta

warmińsko-mazurskie / Elbląg

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0488
OBOWIĄZKI:
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne, mile widziane doświadczenie w komunikacji z klientami w branzy IT, znajomość języka angielskiego na poziomie B2, mile widziane prawo jazdy kat. B, obsługa serwerów Linux/ Windows, wiedz z zakresu CCNA

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Foundever

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania...
Opublikowano: dzisiaj
Foundever

Customer Service Professional with German

pomorskie
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets...
Opublikowano: dzisiaj
Concentrix

Konsultant klienta

lubelskie
Zadania: Obsługa połączeń wychodzących, Utrzymywanie relacji z klientami, Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu. Wymagania: Znajomość języka...
Opublikowano: wczoraj