Referent w dziale handlowym
Miejsce pracy: Łęka Opatowska
Zadania:
- Obsługa bieżąca zamówień, w tym zamówień publicznych.
- Wspomaganie obsługi posprzedażowej.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem, codzienna korespondencja mailowa.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez informowanie o aktualnej ofercie.
- Prowadzenie rejestrów wewnętrznych działu.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Dobra organizacja pracy, systematyczność oraz terminowość.
- Komunikatywność oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki.
- Czynne prawo jazdy kategorii B.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Dodatkowy system premiowy.
- Możliwość przyuczenia do pełnionych funkcji oraz zdobycie nowych umiejętności.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, przyjazną atmosferę pracy.
Zobacz podobne oferty
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Pracownik obsługi klienta
lubuskie
obsługa klienta wg. standardów Orlen S.A. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne:
Opublikowano: dzisiaj
PKO Bank Polski
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
mazowieckie
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Opublikowano: dzisiaj
Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Samodzielny specjalista ds. obsługi klienta
warmińsko-mazurskie
Komunikacja z klientami i inżynierami, obsługa zadań serwisu, sprzedaży ich zapis w systemie informatycznym na serwerzeJedna zmiana 7-15Oferta pracy w ramach DIWSP dla osób bezrobotnych,...
Opublikowano: dzisiaj